Search
  • ΕΛΛΗΝΕΣ

Πατέρας γιατρός έχασε τον 23χρονο φοιτητή γιο του – Θρόμβωση μετά το AstraZeneca



Έλληνας φοιτητής ιατρικής στη Βουλγαρία, μόλις 23 ετών, πέθανε λίγες μέρες μετά τον εμβολιασμό του με το AstraZeneca. Ο 23χρονος είχε εμβολιασθεί στις 22 Φεβρουαρίου ως ιατρονοσηλευτικό προσωπικό και δέκα μέρες μετά, έπειτα από οξύ θρομβωτικό επεισόδιο, κατέληξε στη ΜΕΘ του νοσοκομείου Pirogov, στην Σόφια.



Συγκλονισμένος ο πατέρας του 23χρονου φοιτητή Ιατρικής, ο οποίος είναι γιατρός, μίλησε στην ιστοσελίδα protothema.gr και είπε ότι ο γιος του τον ενημέρωσε πριν από 10 περίπου μέρες και αφού είχε κάνει το εμβόλιο της AstraZeneca, ότι παρουσίασε συμπτώματα γαστρεντερίτιδας. Πέντε μέρες μετά και επειδή τα συμπτώματα δεν υποχωρούσαν, αναγκάστηκε να πάει στο νοσοκομείο.


«Οι γιατροί τού βρήκαν χαμηλά αιμοπετάλια και τού πρότειναν να νοσηλευτεί προκειμένου να προχωρήσουν σε μια σειρά από εξετάσεις. Ο γιος μου, μου λέει “μπαμπά, δεν γυρίζω καλύτερα Ελλάδα, να κάνω εκεί τις εξετάσεις;” Του απαντάω, βεβαίως παιδί μου. Εγώ του έκλεισα πτήση για να έρθει στην Ελλάδα. Το παιδί βγήκε από το νοσοκομείο, αλλά μέσα μια ώρα έπαθε κάποια θρόμβωση με αποτέλεσμα να πέσει και να χτυπήσει μέσα στο σπίτι. Έπεσε τόσο άτσαλα, που έβγαλε τον ώμο του πάνω στη πόρτα η οποία μάλιστα στράβωσε από το χτύπημα. Η πτώση του παιδιού ήταν αποτέλεσμα της θρόμβωσης. Σημειώνω ότι ο γιος μου, 23 ετών, δεν είχε ποτέ του κανένα πρόβλημα υγείας. Μεταφέρθηκε αμέσως στο νοσοκομείο. Οι γιατροί ανατάξανε τον ώμο του και τον κράτησαν μέσα. Τη νύχτα η κατάσταση του επιδεινώθηκε, το πρωί τον έβαλαν στην εντατική χωρίς να τον έχουν διασωληνώσει. Εκεί διαπίστωσαν μια μικρή θρόμβωση στον εγκέφαλο».


Οι Βούλγαροι γιατροί ειδοποίησαν τον πατέρα του παιδιού και εκείνος ταξίδεψε από Ελλάδα για να μεταβεί στη Σόφια.


«Μίλησα με τον νευροχειρουργό και μου είπε ότι το πρόβλημα του παιδιού δεν είναι τόσο νευροχειρουργικό. Πως πρόκειται για ένα μικρό αιμάτωμα και ότι δεν μπορούν να τον χειρουργήσουν γιατί έχει χαμηλά αιμοπετάλια και κινδύνευε να πεθάνει από ακατάσχετη αιμορραγία. Την επόμενη μέρα όμως το πρωί, οι θρόμβοι είχαν επεκταθεί σε όλες τις φλέβες του εγκεφάλου και τις αρτηρίες με αποτέλεσμα να μην μπορεί να αναστραφεί αυτή η κατάσταση, παρά τις πραγματικά φιλότιμες προσπάθειες που κατέβαλαν οι Βούλγαροι συνάδελφοι».


Ο Έλληνας γιατρός, προσθέτει ότι, ενημερώθηκε από τους γιατρούς, οι οποίοι του είπαν πως είχαν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι ο θάνατος του ενδέχεται να συνδέεται με τις παρενέργειες του εμβολίου.


«Μου ανέφεραν ότι είναι το δεύτερο καταγεγραμμένο περιστατικό στη Βουλγαρία, μετά από έναν 44χρονο άνδρα, ο οποίος πέθανε από πνευμονική εμβολή. Έπειτα μάθαμε ότι η Γερμανία ανακοίνωση ότι σε 1,5 εκατομμύριο εμβολιασμένους νεαρής ηλικίας, εντοπίστηκαν πέντε παρόμοια περιστατικά, μεταξύ των οποίων τα τέσσερα αφορούσαν σε γυναίκες και το ένα σε άνδρα. Ήταν τόσο άδικο και αναπάντεχο αυτό που έγινε. Ωστόσο, ούτε ο γιος μου, ούτε οι γιατροί έκαναν κάτι λάθος που θα μπορούσε να κοστίσει τη ζωή του. Και τώρα όμως, να σου πούνε ότι υπάρχουν πέντε πιθανότητες στο 1,5 εκατ, να συμβεί αυτό το πράγμα, θα το έκανες το εμβόλιο; Εγώ προσωπικά θα το έκανα. Απλά ήμασταν τόσο άτυχοι…».


ΠΗΓΗ